Minikurabiye hiçbir losyon geçirmiyor bende hamileyken eşimin ailesinden kapmıştım çok illet çok felaket bişey
Eczane bi karışım verdi ama kötü değildi o kadar kokusu
Eşimle bu süre zarfında ayrı yerlerde uyuduk yastığından tut koltuğun tamamını nevresimle kaplı bi şekilde üç gün geçirdik eşim işe giderdi çıkardığı kıyafetleri anında makinaya atardım asar kururdu ve ütü yapardım ütü çok etkili bu arada
Üç günün sonunda vücudumuza o karışımı değil nomral beyaz sirke sıkıp evden çıkardık misafirliğe bile gitsek mutlaka heryerimize sıkardık
Uyuzun bizden geçtiğinden emin olduğumuz zamana kadar kıyafetleri nevresimleri her gün yıkayıp ütülerdim
Battaniye bile dahil yıkanması gerekiyor
Bir haftayı bile bulmadı çok şükür atlattık ve eşimin ve ailesinin çok ileri derecede uyuzu vardı kan olurdu sürekli vücutları ve delik deşiktiler