dem34 Çok iyi bir hastane. Ben orada takipliydim fakat doğum oraya nasip olmadı maalesef. Doktorları da çok iyi. Özellikle Helin hanım, muazzam bir doktordur. Acili de iyi. Ufak ancak karar süreçlerini hızlı alıyorlar. Yatış vs olması gerekiyorsa hiç riske atmıyorlar. Normalde de takipli olmanızı öneririm.