Kızlar 26+4olduk sıcaktan pismek uzereyiz ayrıca ufak ufak çatlaklarım oluştu gebelik öncesi zaten biraz vardı ne kullanırsam kullanayım geçmedi sırt ağrılarım başladı ve bebişin tekmelerini yanlarimda hissediyorum artık biraz can yakıyor sanki çok net hissediyorum diyim sizde durumlar ne nasıl geçiyor bebişlerle?