Kızlar adetime 7 gün var 10 temmuz çarşamba günü yumurtlama gunuydu sonraki 2 gun pembe sekilde kan geldi ilk gelen cok az pihti gibi bisey vardi pazar gunude kasklarim agridi biraz pazarteside kahve rengi lekelenme oldu bugun test yaptim negatif çıktı normalmi sizce