Merhaba kızlar bugün çatı muayenesi oldum, doktor 1,5 cm kadar açılma var dedi ama 39 haftalığım şu an 40ları beklemeyelim dedi. O yüzden cumaya sezeryan günü aldım ama çatı muayenesinden sonra önce pembemsi şimdi kahverengi akıntım var. Önceki çatı muayenemde ne acı oldu bu kadar ne de kanama. Bu kez aşırı acım var bi de. Acaba nişan mı geldi, o ağrı sızı sonrası standart bi kanama mı yaşıyorum?