Selam hanımlar bizde hala tık yok.
Bu kız çok nazlı çıktı zorunlu sezeryan olacağım
36 haftalıkken döndü ama sürekli biryerde toplanıyor kanala girmedi 2 kere çatı muayenesi yapıldı nst bile sancı çıkmadı ara sıra regli ağrısı gibi ağrı ve belime sancı giriyor bacağım uyuşuyor ama geçiyor hemen
Doktor çatı muayenesinde açıklık yok 41 e kadar bekleyeceğiz su veya kanama olursa hemen gel dedi 3 gündür karın ağrısı çekiyorum ama yinede bana mısın demedi yeri daraldı karnım aşağıya bile düşmedi post açmıştım gözümde ki damar dikişlerinden dolayı sezeryan olacağım günde vermedi Çam Sakura hastanesine gidiyorum. Birde sürekli sarı akıntı geliyor suyu herşey normalmiş bana ne önerirsiniz artık karnımın içi acıyor görseniz göbeğimi ikiz zannederseniz🙂↕️🥲