Kenan1403 Sezeryandan kaynaklanmaz gebelik durumu ayrıca dah yeni doğum yapmışsınız. Sezeryan olanlara en az 2 yıl gebelik olmaması söylenir Yaranın tamamen iyileşmesi açısından. Kiiii bazen olmayınca olmuyor benim 3 yıl olmadı eşimde de bende de sorun yoktu. Kuzenim 2. Çocuk istiyordu o da en başından beri korunmuyordu kizi 2 yaşına girdi hamile kaldı. Nasip kısmet işi eğer ki çocuk istiyorsanız eşinizin sizin doktora gidip muayene olması lazım sıkıntı var mı diye
İstemiyorum diyorsunuz ama çok yeni doğumunuz daha sağlığınız için korunun hem bebeğiniz de büyümüş olur birazda