Kızlar 12 haftalık gebeyim bu hafta şeker yükleme yapicaz dedi doktor kilomdan dolayı iki kere şeker yükleme yapmam gerekiyor Muş bu arada 95 kiloyum kararsızım napsam diye zaten haftası gelince şeker yükleme yapılıyor. Aranız da böyle bişey yaşayan varmı