Cans15
Şehire, hastaneye ve doktorlara göre değişir. Ben 2023 senesinde üniversite hastanesinde doğum yaptım. Sancı odası bana aitti. Yanımda ebe, stajyer doktor, doktor, hasta bakıcı herkes vardı. Sürekli bir kontrol sürekli benimle iletişim halindelerdi. Ve vip oda tuttum. Eşim, teyzem ve annem benimle kaldılar.