Kızlar doğum yapalı 12 gün oldu ve bugün acı hissim biraz vardı gündüz şiş değildi fakat az önce kontrol ettim afedersiniz ama iç kısmı dışarı doğru bi şekilde şişmişti pedim temas ettiğinde veyahut yürümeye çalıştığımda bir şey değdiğinde yani inanılmaz acıyor bunun sebebi nedir ne yapmam gereklidir?