Büyük kızımdan da 3-4 tulum,2 tane alt üst takım vardı diye biliyorum annemler getirecek memleketten gelirken.0-3 ay olanları 2 ay kullanmıştım ben büyük kızımda 5200 olunca 3-6 ay tulumlara geçmiştik diye hatırlıyorum. Çıtçıtlı zıbınlardan daha çok alayım o zaman.