Gizem9688 muhtemelen sokacaktır ama bebeğin pozisyonuna da bağlı. Ya hastanenin fotocusuyla anlasacak misiniz ? Odaya fotocu gelse sorun yaparlar mı sizce ? Doğum anında değil de, hiç Medicana da doğuran tanıdığınız var mı ?
Ben de size güzel dogumlar diliyorum, kolaycacik geçer umarım.