gktgmom Merhaba anneler bebeğimin eşyalarını yıkamaya ütülemeye başlıyorum artık bu heyecan bile çok güzelmiş siz neler yaptınız ne zaman hazırlamaya başladınız Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🥰🙏🏻
Alparslanmom__ gktgmom bnde 36 haftalıkken cmrts hazrladm şükür bitti bir beşiği kaldı omuda en son kuracam eşim camlari falan silsin de amin inşallah sağlıkla kucagimiza alirz insllah bebislerimizi🙏
Alpmom__ gktgmom ya kolay gelsin 😍😍 şu anlara gelmeyi öyle çok istiyorum kii zaman hemen geçsin istiyorum . Görünce bile içim kıpır kıpır 🥲🥲
gktgmom Alparslanmom__ amin inşallah sağlıkla kucağımıza alırız sizinde az kalmış bizde 32 haftalık olduk beşiğini dolabını her şeyini kurduk bir kıyafetleri bir de hastane çantası kaldı artık 🙏🏻
gktgmom Alpmom__ çok teşekkür ederim Allahım sizede nasip etsin inşallah kaç haftalıksınız tadını çıkarın yine ☺️
anneadayi__ Sağlıkl kucağınıza alın inşallah 🙏 Allahım bizede nasip etsin bu günlere gelmeyi kucağımıza almayı inşallah 13+6 küçücüğüz henüz🥹
gktgmom anneadayi__ Rabbim sizede nasip etsin inşallah daha küçükmüş bebiş ama tadını çıkarın o haftaların zaman çabuk geçiyor merak etmeyin biz 32 haftalık olduk ne zaman oldu bitti anlamadım bile 🥹
gktgmom Alparslanmom__ evet burda gördüm çoğu anne 32. Haftada başlamıştı bende öyle yaptım bir de çalışıyorum hala ona rağmen halletmeye çalışıyorum iki gündür uğraşıyorum bitiremedim 🥲
Alparslanmom__ gktgmom hiç sormayın hepsi küçük küçük olunca yıka utule geçen bitmemişti benimkide bayağı yordu renkliler ayrı beyazlar ayrı yıka muslin örtülerini yatak örtülerini yıka çok yorulmuştum valla agrlasinca zor oluyor zaten
gktgmom Alparslanmom__ evet valla bir de hepsini ayırarak yıkamak gerekiyor kendi eşyalarımıda halletmeye çalışıyorum ayrıca daha biberonlar emzikler kaynatılacak çok iş var inşallah bir şekilde halledeceğim
gktgmom numix evet cinsiyetimiz erkek 0-3 3-6 6-9 aldım hep ama yenidoğan az aldım daha çok 3-6 ve 6-9 almayı tercih ettim ☺️