Melisaatik mide bulantım olduğu zaman ağzıma kuru ekmekten başka şey girmezdi bazen fanta içebiliyordum bazen kola doktor da sıvı alımı için iç demişti şükür bi sıkıntı olmadı 24. Haftadayız şimdi❤️ canım ne isterse abartmayacak şekilde yedim içtim ciğer dışında 💕