Yasemin-01 İlk hamileliğimde midem bulanıyordu şimdi bulanmıyor ilki erkek şimdi kız mıdır hamilelim mi döndü acaba 🧐
Fatmaacylnn Yasemin-01 söylentilere göre erkekte hamilelik daha kolay kız da daha zor geçermiş ama doğruluk payı var mı bilmiyorum benim ki çok zor geçiyor bakalım hangisi olacak
huysuz__ Yasemin-01 ilk kızım ile oğlumda herşey aynıydı, 2.kızım olucak abla ve abisine göre çok farklı süreç yaşadım, belirleyici bir şey değil yani
Merveasm Yasemin-01 oğlumda mide bulantım olursu kusma yoktu onun dışında güzel bi hamilelik geçirdim şuan 2. Hamileyim bulantı kusma tansiyon düşüklüğü yaşıyorum cinsiyetimiz kız