Nrk3 bende alerjik rinit var normalde düzenli ilaç kullanıyordum ama başta bıraktım yaklaşık 5 aylıkken tamamen tıkandım burnumdan nefes almam sıfıra indi dolayısıyla baş ağrılarım dayanılmaz hale geldi doktora gittim hamilelikte kullanılabilir nazofix isimli spreyi verdi akşamları birer fıs sıktım yemin ederim dünya varmış yaşama geri döndüm düzeldim burnum açıldı ama iki gün sıkmayı unutayım yine tıkanıyorum kadın doğum doktoruma da danıştım kullanabilirsin dedi etkisi düşükmüş spreyden spreye değişiyormuş zarar verme derecesi