Eco12 Selam kızlar! 11+2 deyim ve birkaç gündür çok halsizim .Sıcaklar da üstüne eklenince ayağa kalkacak halim kalmıyor .Sizde de durumlar aynı mı?🥹
Bns1- Eco12 Ay kimse cevap vermemiş…. Benimde 6+3 kafamdan aşağısı beni sürekli yatağa götürüyor kimseye de söyleyemiyorum daha şimdiden böyle derler vs diye
NurABE Eco12 günün büyük bi kısmını halsizlik ve uykusuzlukla geçiriyorum akşam üstü biraz toparlanıyorum saat 9 oldugunda tekrar agırlık çöküyor
DryStr @Eco12 13 haftalık gebeyim aynı şeyler bende de var sürekli uzanıyorum ara ara baş ağrımda oluyor kafam kalkmıyor yerden hayat enerjim bitmiş gibi 🫢
Eco12 @Bns1- canım merhaba ben şuan 15. haftamdayım ama anlıyorum seni .Aynısını yaşadım .Çok çok normal .14.haftadan sonra şeytan gibi oluyo insan enerji patlaması oluyor .:)
Eco12 @DryStr hahah evet oluyor bir hafta sonra rahatlayacaksın ama :) ben iki adım atıp bir saat yatıyodum :)
DryStr @Eco12 umarım biran önce bu durum geçer ayyy bayılcam sıcak ayrı mide bulantısı ayrı hormonlar tavan benim enerji yerlerde😆😂 biraz sağa uzanıyorum kalkıp birazda sola uzanayım diyorum😂
Eco12 @Bns1- öyle olacak inan bak ben bu başlığı açtığımda nasıl bitkindim .Nasıl uyuyodum .Şimdi çok şükğr azaldı o şikayetler :) Bol bol yat zaten istemsiz uyuyacaksın hahahha
Eco12 @DryStr baş ağrısı da ekleniyo tabii bu haftada :) bolsu ve dinlenme hop haftaya bak nasıl iyi olacaksın :)
mnvvrkr41 Çok normal böyle olman. bebişin günden güne çok hızlı bir şekilde büyüyor ve bu seni yoruyor haliyle dinlenmen gerekiyor. Bende şuan 15. Haftadayım hala halsizim yatma isteği geliyor
DryStr @Eco12 Bulantım oluyor diye çok su içemiyordum yeni yeni içmeye başladım. İnşallah dediğin gibi olur canım 🌸 Sağlıkla kucağımıza alalım bebişlerimizi inşallah 🤲🏻