Asel12344588 yani devlet olarak bilmiyorum ama bende tüp bebekle hamile kalıp normal doğum yapmıştım ama özelde olmuştu benim doğum birde benim doktorum tüp bebek bir tedavi şekli hamile kaldıktan sonra normal bir hamilelik süreci olarak ilerliyor demişti