Karakedi16 Trabzon61- hissettim sadece valla bende 11+3 çok merak ediyorum bakalım perşembe inşallah ogrencem
Trabzon61- Karakedi16 seninkine baktım simdi nub u düz öyle olunca kız diyorlar benmde 11+2 bugün doktorumuz gelişme asamasında henüz olusmadı dedi ama senin baya belirgin masallah