Betusbetus Beta degeri 3000leri gecmeden kese gözükmüyor zaten. En erken 5-6 haftalikken kese görünür 7-8 haftalarda kalp atisi duyulur. Son adet tarihinizden kac haftalik oldugunu hesaplayabilirsiniz
1234567_ Hulo2105 orda kan verırım diye gittim ince ultrasondan baktı sonra goremeyince kan istedi 6+3 oluyor kese gorunmemesı normalmj
Buseemm 1234567_ o haftada kesenin gorunmus olmasi gerek ben 5 hftalikti ogrenmistim keseyi görmüştük yani 6+6da da kalp atisi fln da var demsti doktor
1234567_ Yeniyeniden bilmiyorum ki kimsede yok orda sıra bekleme derdi de yok belkide 8 de kapatıyorlardjr
fatmaanurr1 1234567_ benim evde hafif silik çıkmıştı kan testi verdim kan testinde hamile çıkmıştım ama kesenin görüşmesi 6-7.haftayı buldu. O yüzden kolay kolay korkmayın
1234567_ fatmaanurr1 bende ilk kızımda 7 haftada keseyi gormus tum ama doktor direk hamile degılsın dıyınce bır tuhaf oldum
Bigsecret3 1234567_ üzülme cnm başka hastaneye git tek hastane ile kalma asla derim devletin acil bolumunden de girebilirsin he tabi olacağı varsa oluyor buna engel kesinlikle olamayız Allah veriyor Allah alıyor ama direkt ilk gördüğü kişiye bunu demesi olmaz
1234567_ Bigsecret3 oyle tabi olacagı varsa olur sancım niye var o zaman dedim kadın bırsey diyemedi meme ucumda bile hassasiyet var dedim sırt agrıma falan durusundan dolayı agrın oluyordur dedı
Bigsecret3 1234567_ ah ah canım bazı özeller var keşke devlet dedirtiyor maalesef her özel de özel olmuyor işini adam akıllı ehliyle yapana helal olsun hangi ildesin sen şehir vs eğer aynı yerde isek gittiğim doktoru onerebilirim
1234567_ Bigsecret3 izmirdeyım canım kızımda da aynı seyı cok yasadım cinsiyetini sallayan bile oldu hemen yollamak ıcın
1234567_ Buseemm bilmiyorum ki canım kafam karıstı adette olamıyorum agrım da cok var belirtim olmasa gebelik yok dıyecemde