Ben de kalp atışı duyduğumdan beri oksapar 4000 kullanıyorum her akşam yapıyorum. Gebeliğimin sonuna kadar da kullanacağım. Yaklaşık 12 haftadır göbeğime kendim vuruyorum 🙂 İlk başlarda insan zorlanıyor ama zamanla hem vücut hem el alışıyor , hepimize ve bebişlerimize şifa olsun 🙏🤩