Pembesarelle2 Xxxxci Alroad 3 aldım ben çok uzun araştırdım henüz kullanmadım ama memnun kalacağımı eminim travel sistem seviyorum ben , eğer sizi yoracaksa kabin tipi bakabilirsiniz
Xxxxci Pembesarelle2 İkisi arasınds kalmıştım mido 2 olanı verdim allroad taşıma yönünden ağırmış sanırım bel fıtığım olduğu için riske girmeyip mido sipariş verdim inşallah güzeldir
CitLemBik Henuz kullanmadim ama Bende mido 2 aldim. aslinda flight olani alicaktim kabin tipi ama beni mido ya iten cift yonlu olabilme ozelligi oldu.
Xxxxci CitLemBik bende mido sipariş verdim bakalım inşallah güzel olur. Benide çift yön ve öbür modelden hafif oluşu çekti kendine
esma-4147 Bende mido 2 olanını aldım daha kullanışlı geldi diğerlerine göre deneyip göreceğiz bebek gelince