10 ay önceden beri adet düzensizliğim vardı yumurta catlamiyor dendi amh degerim çok düşüktü tüp bebeğe kadar gider dedi doktor ,yine adet olmadım 10.gun test yaptım pozitif çıktı
Sehir dışındayım bakalım cuma günü gidip kan da vericem inşallah bu kadar umutlanmisken sonuc olumlu olur 😊