YesimBuse Kızlar ben adet günümden 2 gün sonra kan verdim sonuç 6000 di. Henüz doktora gitmedim alttan muayne ile bakılır diye 😭 5 haftalık gözüküyor yarın karından görünür mü acaba 🤔 ve kan değeri böyle yüksek çıkan var mı
Ozge1008 YesimBuse bende ilk öğrendiğimde 6000di ve karından görülmüştü canım. Bir hafta sonra da kalp atışı duyulmuştu😊
Sez YesimBuse benimde 5026 idi ben keseyi gördüm 5 haftalıkta canımm hayırlı olsun inşallah ♥️ 5 +3 de kalp atışını duyduk 😍
KYLZ Benim 4+5 ken 9500 lerde çıkmıştı bnde acaba mı demiştim ama herkesin değerleri aynı olmazmış bide bnde sizin gibi 5 haftalık fln sanıyodum ama öyle değilmiş keseyi görünce 4+5 dedi doktorum
Sidelya KYLZ ben de 5+5 diyodum ama bugün doktor 4+5 biri 5+0 diğeri dedi 🙄 geç döllenmeden dolayı mı acaba. Doktorun yanında panikten her şeyi unutuyorum 🤭
Seerdaay Sidelya benim de adet tarihine göre tam 5 haftaydı ama kesem küçük diye doktor 4 kabul edelim dedi.
R_Arslan YesimBuse benimde degerim hemen hemen bu sekilde idi normal yani. Kesem gorunmedi alttan muayene ile gorundu cogul gebelik degil benimki
Ozderr YesimBuse zaten beşinci haftada değerlerin beş binle yedi bin arasında olması gerekiyor diye hatırlıyorum canım