Fatmanur1141 Kızlar merhaba. Çatlatma iğnesinin 12. Günü bugün. İdrar testi yaptım negatif çıktı. Ama bütün belirtilerim var neredeyse. Kendimi inandırmıştım. Belki de psikolojik bilmiyorum. Böyle olup sonra pozitif haber alan var mı acaba 🥲
Gkce18 Fatmanur1141 canım moralini bozma emin ol varsada şuan cıkmaması normal en az 15 gün olmasını öneriyor aşılamada doktorlar