Tugbacim34 Kızlar 32+ 4 haftadayım. Son bir haftadır aşağı kısımda aşırı bir ağrım var. Hatta bazen eğilirken dha fazla ağrı oluyor. Bu haftalar da sizin de aynı şekilde oldu mu. Yarın doktor kontrolüm var ama size de sormak istedim
huysuz__ Tugbacim34 aynı günümüz sizinle☺️ bugün randevum vardı ben de yatakta dönerken kalkarken çok ağrı çekiyorum, korkulacak bir şey yok kasların kemiklerin yavaş yavaş doğuma hazırlık yapıyo esniyor, onun ağrısı dedi.
Melis_kykk Tugbacim34 benim 28 haftadan beri agriyor yattığımda saga sola dönerken daha çok ağrıyor. Açılma olduğu icin değil artık agislastik orayada ağırlık biniyor normal yani Sen yinede yarın doktoruna sorabilirsin
Tugbacim34 @Melis_kykk aynı şekilde benim de son bir yada bir buçuk haftadır var ağrım. Doktora sordum ama muayene etmemiz lazım normal ama dedi. Teşekkür ederim 🙏
Tugbacim34 @huysuz__ kız çok korktum ya yatakta dönerken canım çok yanıyor inan, bugünde doktoruma sordum muayene etmemiz lazım dedi. Bir tırsmadım değil ama bakıyorum normalmiş o haftalar da 🙂
huysuz__ Tugbacim34 normal normal endişe etme bu haftalarda hep yaşadım 3. Gebeliğim biraz daha fazla olunca ben de endişe ettim de doktor normal dedi..