MiracAlpinveUmutunAnnesi bilgeeS Kış günü 60 derece de yaz günü 40 derecede yıkıyorum zaten sular sıcak olduğu için. Eğer fazla ara verdiysem yıkamak için dır 60 dereceye atıyorum on yıkama yaptırıyorum