Byzerd bende özel takipliyim ve ikiliyi devlet hastanesinde yaptırdım, üzülmeyin bunun özele gidip gitmemekle alakası yok, maddi durumum müsait olduğu halde neden vereyim ki özele o kadar, sokakta bulmuyoruz parayı:) kaldı ki yüzde yüz sonuç veren bir test değil tarama testi. Ben şehir de değil yıldırımdaki kadın doğum hastanesinde yaptırdım. Normal kadın doğuma randevu aldım gittiğimde ben söyleyene kadar ikili test zamanında olduğumu söyledi onun için geldiğimi söyledim bende. Ultrasona yönlendirdi önce öğleden sonraya kaldığım için aynı gün yapamayacaklar diye tereddüt ettim ama şansa aynı gün ultrasona girdim, sonrasında kan ve idrar tahlilleri verdim 3-4 gün sonra da gidip çıktı aldım ve kendi özel doktoruma götürdüm.