Merhaba, 33 hafta olduk bugün. Dünden beri belli aralıklarla bebeğimde farklı bir hareket hissediyorum. Karnımın sol alt köşesi sanki böyle nabız gibi pıt pıt atıyor ama bu sürekli aynı tempoda oluyor. Sosyal medyada görüyoruz işte bebeğin hıçkırıkları falan gibi şeyler. Öyle bir şey mi acaba?