Sevgiisari Arkadaşlar 9 haftalık gebeyim inanılmaz derecede vajinal kaşıntım var böyle birsey yaşayan oldu mu olduysanız neler yaptınız
metemom_ Sevgiisari muhtemelen mantarın vardır gebeliğin ilk haftalarında tehlikeli doktora git mutlaka
Sevgiisari 06Pembemavi80 doktorum gebeliğin ilk aylarında kaşıntı normal ilaç önermiyorum dedi ama durulacak gibi değil ki
Asiyezdmr Sevgiisari bende 9 haftalığım dehşet kaşıntım vardı duramıyodum gynoflor vajinal tablet verdi geceleri birer tane 4 gün boyunca kullanacaksın dedi anında kesti