Selam arkadaslar
Tabiki Allahima sukur ediyorum bazi kadinlar yanip tutusurken senelerce hastane hastene gezerken ben 2 ay icinde hamile kaldim. Ama bir benimseyemedim korkumdanda olabilir biomiyorum suan 9 haftalik nerdeyse hamileyim benim bulantim fobim var oncedende bahsetmistim cok sukur bulantilarim yok kizimdada olmamisti. Ama niye biomiyorum olurda gelir diye nerdeyse bisey yemiyorum 10 kilo verdim korkudan gelcekmi gelmicekmi diye ve hamileligimden zevk alip sevinemedim korkumdan bile. Napabilirim acaba?