Dfnsyn Hanf göktürkhan beyi değerlendirin bi bilmiyorum ben memnun kaldım ama sizin tercihiniz yine de. Zaten burda özel hastane vs çok olmayınca alternatif olmuyor
huysuz__ Merve_kucuk İmkb gazi Mustafa Kemal de görev yaptım ben de 2,5 senem geçti selam olsun Elbistana🥰
Sjsjgshsjsjsj Esrakzly merhaba göktürhan bey nasıl acaba. Ben ali beye gittim memnun kaldım ama randavu bulamıyorum. İlk defa göktürkhan beye gideceğim
Sjsjgshsjsjsj Esrakzly aa geçmiş olsun sağlıcakla kucağınıza alın inşallah. İlk defa gideceğim göktürkhan beye