Chan Bende de miyopluk var ama gözlüğümü hiç takmıyorum. Şimdi hiç görmüyorum uzağı televizyon da ki yazıyı bile okuyamıyorum. Bilgisayarla o kadar değil anca film izliyorum falan ama telefonla çok uğraşıyorum bende 😁 Hiç öyle şey yaşamadım ama göz bozukluğumdan dolayı 🤔 Göz tansiyonu olabilir belki göz doktoruna görünedebilirsin