Bizde bugün 27 yi bitirdik. Geceleri bazen uykusuzluk oluyor sıcaklardan dolayı çok rahat edemiyorum. Birde bir iki gündür sertleşiyor karnım acıyor hafiften. Yoksa başka bi sıkıntımız yok şükür. Daha çalışmayı düşünüyorum bir süre daha. O yüzden bi sıkıntım çıkmaz inşallah