Fbd valla daha zamanı var diye üzerine düşmüyorum çünkü yarın 27. Haftam bana da doktorlar hep 27. Haftadan önce yaptirma dedikleri için bu hafta bakacağım bakalım. Ya şeker yüklemesiyle ilgili de çevrem o kadar baskı yapıyor ki yaptırma zararı olur diye. Açlık tokluk şekerine mi baktırsam sadece diyorum bazen de 🙄