Kızlar merhaba 32 haftalık hamileyim bugün doktor kontrolüm vardı hemde rapor almak için gitmiştim. Serviks kısalığı olduğunu ve erken doğum riski olabileceğini onun içinde çalışamaz raporu vereceğini söyledi doktorum bu haftalarda böyle bir şey yaşayan oldu mu bu kontrolüme kadar her şey çok normaldi çünkü küçük bir şok yaşadım. Böyle olup haftasında doğum yapan var mı acaba?