Biraz geç cevap oldu umarım negatif sonucunuzu almışsınızdır. Benimde başıma geldi malesef vdrl testi pozitif çıktı enfeksiyon bölümüne yönlendirildim gebeliğin özellikle ilk aylarında %70 oranla yalancı pozitif çıkabiliyormus ikinci test yapıldı çok şükür negatif sonucunu aldık. İkinci test sonucu biraz uzun sürüyor 3 4 gün gibi bu sürede lütfen sakinliginizi koruyun ben çok üzüldüm.. şimdi üzüldüğüm ve bebeğime o stresi yaşattığım için üzgünüm.. herkese hayırlı sonuçlar ve hayırlı doğumlar diliyorum.