ayaniz eoa ben 21 gibi hissetmistim.. bu hafta hissedersiniz muhtelemen:) ilk gebeliklerde biraz gec oluyor zaten..
Ceyceys eoa canım ben 16.haftadan beri hissediyorum. Başlarda böle kelebek seyirmesi gibiydi şimdi 20 .haftadayız 1 haftadan beride pıt put diye vuruyo karnıma ilk hamileliğim benimde genelde ama yatıp onu dinliyorum ozaman daha net oluyo .
2prenses_masal-oyku ayaniz aynen bazılarında geç hissediliyor ben 18de net hissettim fark edebiliyorum bebiş olduğunu 🤭☺️
Toplumcubirisi Ilk gebelik ve kız bebekse 22 23.haftalardan önce pek olmuyor aynı durum bende de oldu
Tubakrts Ben 18. Haftadan beri hissediyorum ama herkes aynı olmuyor canım 16 da hisseden de var 22 de hisseden de
Nalanktl Tubakrts 15 te başladım çok hafif hissetmeye şuan mesela bariz kıpırdıyor 16 haftalık ama hiç endişelenme kuzenim 22 haftalık o da daha hissetmedi çok normal
Betulpehlivan eoa ozaman iyiyse herseyi bi sıkıntı olucagını sanmıyorum canım yakında hissedersn insallah🙏
Kdraltn eoa ben gobekliym ona ragmen 17 de hiseetm ilkindede 18 de hissetmistm. Suan hala oynuyo. Ama seninkide normal hala. Korkacak bisey yok bugun yairn hissedersin