Kardelen_gungor1 Kızlar 6+3 deyiz iki gün önce kan testi vermiştik kreatinin 1.28 çıktı birazcık yüksek yada sınırda tam bilemiyorum doktorum testi yenilememi söyledi böyle bi durum yaşayan oldumu
Kardelen_gungor1 2minnakannesi2 hatırladığım kadarıyla böbreklerin tam anlamıyla işlevini yerine getiremediğinden bahsetmişti ama düzeliyor ve genelde bazı hastanelerde yanlış yapılıyor ikinci test yapıldığında değerim düzgün çıkmıştı bi rahatsızlığınız varmı idrar yaparken
Kardelen_gungor1 2minnakannesi2 enfeksiyon olabilir bazen yeni hamileliklerde olabiliyor dut kurusu bu konuda çok iyi ben yanımdan ayırmıyordum çerez niyetine dut kurusu yiyordum enfeksiyona çok iyi geliyor ve bol su