Kus95 Likear amin inşallah tekrardan cuma günü gideceğim bakalım ne diyecek böyle beklemek de çok zor
Havvabektas Kus95 ilk 5 haftalık düşük teklhlikesi benim de kanama alanı yoktu 13 haftalık ta bı nedeni yoktu regl görüyorsun dedi bazı kadınları görüyorlar miş
Kus95 Havvabektas inşallah sağlıkla bebeklerimize kavuşuruz. Çok korkuyorum inşallah hemen geçer bu kanama
Havvabektas Kus95 bende hala korkuyorum şuan kanamam yok ama her an olacak gibi korkuyorum Allah hepimizin sağlıklı kucağımıza almayı nasip etsin
Nhrr Kus95 doktor rahmin içine mudahale edemiyoruz beton da atsak olacağı varsa olur dedi haklı tabi inşallah sağ salim kucağımıza alırız 🤲🏻
Yeniyeniden Kus95 genelde oluyor galiba kalp atışı olunca ilaç vermişlerdi banada iğne birde suan hala kullaniyorum
Yeniyeniden Kus95 valla bana rapor vermisti bayramda denk geldi 20 gun ful yattım tutundun diye ilk 3 ay onemliymis
Kus95 Yeniyeniden dinlenmek gerekiyor sanırım. Sizin şimdi tamamen geçti değil mi inşallah benimde uzun sürmez
Yeniyeniden Kus95 suan canim 11+4 haftalık oldu şükür lekenme kanama yok fitil devam ediyorum calsiyorumda bakalim cuma randevum var bebek iyidir inşallah sizinde devam etsin ya insan üzülüyor cok
Kus95 Yeniyeniden amin inşallah Rabbim bebeklerimizi bize bağışlasın bende tekrar cuma günü gideceğim bakalım
Kus95 Havvabektas o kadar iyi anlıyorum ki benim bir öncekinde de sürekli kanamam vardı en son 15 haftalıkken düşük yaptım o yüzden yine çok tedirginim. Ama olumsuz düşünmeyelim Allahın izniyle sağlıklı bir şekilde bebeklerimize kavuşacağız
Fatmacaglar Kus95 benim de 6+5 canım aynı durumdayım doktorum kese etrafında kanama yok dedi progestan kullanıyorum umarım sağlıkla kucağımıza alırız ❤️ oğlumda da olmuştu bazı gebelikler böyle ilerleyebiliyor
Kus95 Fatmacaglar aktif kanama devam ediyor mu canım bende peçeteye sildikçe geliyo ama sanki rengi koyulaşmaya başladı. İnşallah Rabbim bizlere bağışlasın bebeklerimizi
Kus95 Havvabektas böyle olumsuz şeyler yaşayınca da insan yine mi aynısı olacak diye sormadan edemiyor
Havvabektas Kus95 aynen öyle stres yapmamayı çalışıyorum Allah sağlıklı almayı nasip etsin dua ediyorum
Kus95 Havvabektas evet elimizden gelen tek şey dua edip Rabbime teslim olmak Allahın izniyle sağlıkla alacağız kucağımıza