Miniksusamtanesi o kadar stres yaptm pazartesi gnki sonuca göre bgn sabah hastaneye kendi doktoruma gittim ense kalınlığı ve burun kemiği normal bunların geneli önemli dedi ve bi skntimizin olmadığnı söyledi çok şükür cinsiyetimizide ogrendik ve iç rahatlığıyla eve geldik öncesinde de 2 doktora gösterdik ikiside risk var dedi ama doktoruma guvnyorum ve tek doktorla kalmayin karından kesinlikle sıvı aldrmayin takma kafana bu risk 1000 1 kişide bu ihtimal gerçk oluyormuş takilck bisi değil ole olsa aldrckmisin bole düşün 😘