Cimenn1223 ilkini devlette oldum bu da öyle olacak nasipse, dikişim yapıştırmaydı sadece 2 uçta birer tane ip vardı onlar da kendi kendine düştü, bende panik atak olduğu için genel istemiştim doğumum sezaryene dönünce ama önceliğimiz spinal anestezi anne bebek sağlığı açısından dediler ve spinal oldum, çok çok çok pozitif geçti, 2. Gün gaz sancım hariç o da normalmiş, bana bide sade kahve yerine sütlü şekerli içirdiler bilmiyoduk o iyice arttırdı gazı biraz kendi hatamızdı yani gaz olayı, onun haricinde herşeyden çok memnundum. Farklı bi şehirde perinatoloji takipli doğum yaptım rahat geçti. Şimdi yaşadığım şehirdeki şehir hastanesinde olucam nasipse bu cuma, kadın doğumun başındaki öğretim üyesi profesöre takipliyim heralde iyidir diye düşünüyorum genel olarak ilgiden gayet memnunum ama ameliyatları ile ilgili hiç kimseyle konuşma fırsatım olmadı 🤗 şehir hastanesini de yeni açtılar 4-5 ay oldu daha, mükemmel bi ilgi alaka var şimdi ilk zamanlar şansıma güzel geçecek gibi bakalım 🤗