Alpmom__ Zumrazu suyu aç içtiğimde öyle geliyordu bana . Şimdi mecbur fazla içmem gerekiyor o koku geçti bende ki . Ya da enfeksiyonunuz vardır
Damlaozzz Zumrazu Suyu az tükettiğimde çok oluyordu bende alakası var mı hiç bilmiyorum ama suyu ne zaman çok içsem o sorunu yaşamıyordum
Eftelya-129 Zumrazu bnde de var ya aşırı su da içiyom idrar tahlili de verdim bsy çıkmadı anlamadım ya normalde yok hamilelikte başladı bnde
cucunns12 Zumrazu bende de vardı koku ama dayanılmayacak kadar değil doktoruma söylediğimde bol su tüketmemi söyledi su az tüketiyormuşum o yüzdendir benimki 💕
Zumrazu Damlaozzz baya su içiyorum gelip gidip uyusam bile başımın yanına şu koyuyorum ama yine öyle bilmiyorum
Zumrazu Alpmom__ su çok içiyorum hemde aşırı inşallah enfeksiyon yoktur ya antibiyotik içemiyorum malesef teşekkürler
Alpmom__ Zumrazu ben bulantıdan su içemiyordum . 3. Aydan sonra azaldı bulantım biraz . Doktora gittiğimde doktorda anladı ultrasondan az su içtiğimi kendini zorla en az 2 litre dedi . İçmeye başladığımdan beri şükür iyiyim geçti
Eftelya-129 Zumrazu enfeksiyon iltihaptan oluyur genelde diyorlar ama ikisi de yok bnde 33 haftalığım şuan bı ara mantar çıkmıştı ilaç kullandım geçti mantar ama koku hala devam ediyor hergun iç çamaşır değiştiririm
cucunns12 Zumrazu ya belki farklı bir nedeni de olabilir siz doktorunuza danışın mutlaka ben normalde çok içerdim bu süreçte içmediğimi fark ettim gerçekten