Gmzesr Kızlar bebeğimin kıyafetlerini yıkayacağım da 12 dakika 30 derece de yıkamayı düşünüyorum sizce de öyle mi yıkamalıyım yoksa daha farklı bir programda mı
SrpYlmz Gmzesr 30 dk da 30 ° 800 devirde yıkadım renklerini ayır yumuşatıcı kullanmadım siveno kullandım
Yeni1gebelikkk Gmzesr ilk kıyafetler olduğu için kirli degiller sadece üstündeki tozu pisliği gitsin diye küçük bir programda yikayabilirsiniz ama 12dk az gibi geldi bi yüksek programı daha uygun gibi
bussra-23 Bende 31 haftalık gebeyim dün yiğenimden kalan kıyafetlerle beraber beyazları 40 derece 1 buçuk saatliğe attım renklilerde 30 derece 1 saat 20 dakikalığa attım
1prensesannesi__ Gmzesr ben 40 derece de bebek programinda yikadım ilk defa yikadigim icin 3 saatte falan yikandı ama bir dahaki yikamalarimda 1 saatlik program 40 derece yeter sanirim 😃