Yagmurrnurr Kızlar 32+ 3 teyim çok fena regl ağrısı gibi ağrım var belim sağ bacağım kasık sızlamam var nst ye gittim öğlen çok az sancım çıktı git gide yükselirmi sancı doğum başlarmı ne yapmam lazım
Munevver_kaplan_33 Yagmurrnurr doktorunuz birşey demedimi çıkan sanciya göre kontrolunu sıkılaştırmasi gerekiyor hala agrin devam ediyorsa yani riske atma doktorunla görüşme imkanın varsa konuş özel doktorlarının bu yani güzel ben hangi özel doktorumu arasam gorusebiliyorum herhangi bir sorunda önlem alabiliyoruz
SenAlp24 Yagmurrnurr sancı çıktıysa hastanede gözetim altında tutmaları gerekiyor çok saçma benim öyle olmuştu
Fatma_ecem4 Yagmurrnurr dinlenince geçiyorsa kalkmamya çalış canım az sancı çıktıysa bişey olmaz bence bı kaç hafta daha idare etmeye çalış bişey olmaz inşallah ben önceki hamileliğimde 28 haftada sancı çıkıyordu ama çocuğum yoktu gorumcelerim vardı hiç kalkmadan 36+6 da doğdu dikkat edersen bişey olmaz doktor ne dedi?
-4242 Ben 1 haftadır öyleyim ve 2 cm açıklıkla geziyorum ama ciğer geliştirici iğne ve serum yaptılar her ihtimale karşı
Yagmurrnurr -4242 kaç haftalıksın ciğer geliştirici yapınca doğdultan sonra küvözde kalma riski azalıyormu
Yagmurrnurr Munevver_kaplan_33 Bu şekilde çıktı nst doktorum şuan için çok önemli bir durum yok dedi başka şehire özel hastaneye gidiyorum ilçede oturuyorum acil birşey olmadıkça gel demiyor geçen hafta gittim bundan sonra 2 haftada bir olucak dedi kontrol içinde
Munevver_kaplan_33 Yagmurrnurr sancın en fazla 30larda çıkmış dediği gibi az ama sonuçta haftana göre sancin bence fazla yani riskli 70 ve üzeri olunca tam sancidan sayıyorlar diye Dr bir sorun yok demişte olabilir yani agrilarin şu anda ne durumda dakka tutuyormusun ağrının sıklığı ve şiddetinde önemli bir faktör
SenAlp24 Yagmurrnurr çok yüksek değil bide düzensiz çıkmış sorun olmaz bu şekilde benimkilerden sonra bu hiçbirşey
Yagmurrnurr Munevver_kaplan_33 ağrım sürekli devam ediypr dediğim gibi resmen regl ağrısı belim dizim kasığım öyle bi gelip bi gitmiyor öğlenden beri böyleyim
-4242 Küvezde kalma ihtimali var ama solunum sıkıntısının önüne geçiliyormuş benim bildiğim genelde yapılıyor. Bu durumda olup haftalarca duran var ama korkmayın ben sürekli uzanıyorum kişisel ihtiyaçlar hariç kalkmam yasak
Munevver_kaplan_33 Yagmurrnurr yani kesilmiyen bir sanciysa bence hemen bir acile git nst de çıkar zaten herşey Cnm riske atmaya gerek yok diye düşünüyorum
-4242 Çok geçmiş olsun ben de dün gece öyleydim resmen uykudan uyanıp uyudum duş almak iyi geldi kasışmalarınızı kontrol edin