Fatma4773 hanımlar sizce tüm sezeryanmi yoksa belden aşağıdan mii?? İlk gebeliğim de tüm vücud oldu ikincede nasil olacak hiç bilmiyorum eizce hangisi daha iyi
Gizem3939 Fatma4773 ben ve etrafımdaki bi çok kişi spinal sezaryen oldu herhangi bi şikayeti olan yok gorumcem genel anestezi oldu o da memnun. Benim ikinci gebeligim cuma doğum var yine spinal olucak kismetse