Kızlar bu hastanelerde doğum yapanlar var mı? Hala daha hastane bulamadım yakın bi bunlar var ama çok korkuyorum buralardan da ilk doğum kötü şeyler söylüyorlar buralarla alakalı ne yapacağım bilmiyorum. Bağcılara takipliyim şuan başlarda memnun değildim testleri yaptırıyordum sadece ama sanırım doğum burda olacak. Var mı buralara giden memnun olan ya da bana yakın önerebileceğiniz yerler?