Kızlar 36 haftalık oldum . Suana kadar hep egzersizler yaptım aslında pilates topuyla kalçamı dairesel hareketler yapıyorum, her akşam squat yapıyorum , derin çömelme , ördek yürüyüşü vs bunları
Yapıyorum her akşam peki doğumu başlatacak başka önerileniz var mı ? İlk kızım 39 + 5 te doğdu 👼bu sefer 38 de falan doğsa süper olur havalar sıcak tahammülüm kalmadı çok kilo aldım çok zorlanıyorum … doktoruma hurma ve ananas yiyim mi dedim bebek iri olduğu için öyle şekerli şeyler tüketme dedi . Önerilerinize açığım ne yapmam gerek ? 🧚🏻