Çok zordu ama çok şükür atlattım. Sormak istedikleriniz varsa sorabilirsiniz. En en önemli söylemek istediğim kesinlikle elbise almanız. Alt üst takım çok almıştım ama elbise öyle rahat ki. Hep elbise ve depend kullandım. Hikayemi kendimi toparlayınca paylaşıcam. Hepinize hayırlı doğumlar 😊