Marseille13 Ars2223 15 cm benim ikiz gebelik riskli durumdayım sürekli takip ediliyorum ve bebeklerden birisi döndü diğeri dönmedi
Kubrahmz Ars2223 yarın 30 hafta olacağım. Kısalık 19 haftadan itibaren devam ediyor. Şu an 22 mm kısalığım. Progestan fitil kullanıyorum günlük
Zelihapinar Ars2223 rahim ağzım artık tok 26 haftada 7 mm düştü bir hafta sonra 4 düştü sonra 30 olmadan açıldı şuan 32+5 hala yok hastanede yatıştayım ve bebek ayak geliş o yüzden 40 gündür hastanede yatmaktayım ama çok şükür bu zamanlara geldik
Marseille13 Ars2223 kaç cm dedi 20nin altı sıkıntılı demişti doktorum 10’a düşerse doğum gerçekleşiyormuş
Kubrahmz Marseille13 doktora sormuştum bu kısalıkla hangi haftaya kadar devam edebiliriz diye. Geçen hafta ikizlere hamile bir hastam geldi kısalığı 4 mm idi dedi ve bir hafta oldu doğum yapmadı dedi. Erken doğum riski daha da yükseliyor tabii ki ama 10un altına düştü hemen doğum oldu olmuyor canım içiniz rahat olsun
Marseille13 Kubrahmz evet öyleymiş perşembe günü randevum vardı 10 cm’e düşmüş apar topar başka hastaneye naklettiler doğum gerçekleşecek hastanemizin küvez bakımı yeterli değil diyerek .Nakledildiğim hastanede şu an için doğum gözükmüyor dedi gözetim altındayım ama hafta içi eve çıkma ihtimalim var .İnşallah herkese vaktinde kolayından kereminden doğumlar nasip olur ❤️
Ars2223 Benimde 25 di sürekli dinlen dedi doktorum yatıyorum bende anneme geldim evde illaki birşeylerle uğraşıyorum diye salı randevum var bakalım ne diyecek doktorum benimki doğum pozisyonunda salı günü 31 haftalık olacağız bizde